לצורך שדרוג המערכת, 

בימים אלו לא ניתן לבצע הזמנות און-ליין מהאתר.

מדיניות משלוחים, החלפות, ביטול עסקה והחזרות.

משלוח ואספקה:

בית חוה מציעה ללקוחותיה שלוש דרכים לקבל את המוצרים שהוזמנו על ידיהם מהאתר:

  1. משלוח לכתובת הלקוח. (29₪) – במידה וזמין
  2. Epost- איסוף מנקודות חלוקה. (15₪) – במידה וזמין
  3. איסוף עצמי מחנויות הרשת.  (ללא עלות) – במידה וזמין

הלקוח נדרש לבחור, בטרם השלמת הרכישה, את אופן קבלת/איסוף המוצרים.

להלן הסבר מפורט על שיטות המשלוח השונות:

 

משלוח לכתובת הלקוח:

הוראות פרק זה יחולו במקרה שהלקוח בחר באפשרות משלוח עד הבית. בית חוה תספק את המוצרים שנרכשו באמצעות האתר לכתובת בישראל שיציין המשתמש בעת הזמנתו, בכפוף למדיניות חברת ההפצה. הלקוח שבחר במשלוח לפי פרק זה, יידרש לשלם דמי משלוח, בסכומים הקבועים באתר בית חוה מעת לעת. למרות האמור, בית חוה עשויה להעניק מעת לעת הנחה בדמי המשלוח או משלוח חינם, בתנאים מסוימים או ללא תנאים, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. בית חוה תספק רק מוצרים אשר התמורה בגינם שולמה במלואה באמצעות כרטיס האשראי של המשתמש ולכתובת אשר ציין המשתמש. התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור המוצרים, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, למעט על פי דין. בשל אילוצים שונים כגון: זמינות מלאי, עומסים, שדרוגים וכו' יתכנו תקופות מסוימות שאופציה זו לא תהיה זמינה לרוכשים באתר. 

 

איסוף מנקודות חלוקה:

הוראות פרק זה יחולו במקרה שהלקוח בחר בשירות איסוף מנקודת חלוקה ובמקרה שהאופציה זמינה לבחירה באתר בעת ההזמנה. בית חוה מאפשרת ללקוחותיה לאסוף מוצרים שהוזמנו על ידם, מנקודות איסוף ברחבי הארץ. עלות השירות ותנאיו יהיו כפי שייקבעו מעת לעת על ידי החברה. מוצר שנרכש ע"י לקוח הבוחר באפשרות של הפצת משלוח לנקודת איסוף, יישלח לנקודת חלוקה של חברת ההפצה שעימה תעבוד החברה בעת הרלוונטית ("חברת ההפצה"). נקודת החלוקה תיבחר על ידי הלקוח מבין הנקודות האפשריות שיוצגו בפניו הזמנת המשלוח. המשלוח יועבר לאחת מנקודות החלוקה של חברת ההפצה. עם הגעת המשלוח לנקודת החלוקה תישלח ללקוח הודעת SMS למספר הטלפון הנייד אותו ציין הלקוח במהלך ההזמנה. בהודעה יצוינו פרטים בנוגע למשלוח ולנקודת ההפצה. הלקוח יאסוף את המשלוח בתוך פרק הזמן יצוין בהודעת ה-SMS. במקרה שהלקוח לא יאסוף את המשלוח, יוחזר המשלוח לחברה והלקוח יחויב במלוא דמי משלוח. בשל אילוצים שונים כגון: זמינות מלאי, עומסים, שדרוגים וכו' יתכנו תקופות מסוימות שאופציה זו לא תהיה זמינה לרוכשים באתר. 

 

איסוף עצמי:

הוראות פרק זה יחולו במקרה שהלקוח בחר באפשרות איסוף עצמי. במידה והאופציה פתוחה ללקוחות האתר. חינם מכל סניפי בית חוה שתבחר/י בעת ביצוע ההזמנה. בית חוה מאפשרת ללקוחותיה לאסוף, ללא תשלום, את המוצרים שהוזמנו על ידיהם, במגוון חנויות רשת בית חוה המפורטות באתר באזור כתובת סניפים (לצפייה בסניפי הרשת השונים הקש/י כאן). שתוצג ללקוח לאחר השלמת איסוף המוצרים וטרם השלמת ההזמנה. לאחר השלמת איסוף המוצרים, לקוח שבחר באפשרות של איסוף עצמי, יבחר את החנות מתוך הרשימה אם קיימת או שיזין את הסניף המבוקש לאיסוף באזור הערות למשלוח. החבילה עם המוצרים שהוזמנו תישלח לחנות שנבחרה על ידי הלקוח, והיא תהיה מוכנה לאיסוף על ידי הלקוח בהתאם לזמני האספקה המפורטים להלן. החבילה תמתין ללקוח בחנות הרלוונטית למשך 30 ימי עסקים. אם החבילה לא תיאסף בתוך התקופה האמורה, יחשב הדבר כסירוב לקבל, ההזמנה תחזור למחסן בית חוה והלקוח יזוכה בגין ההזמנה. בית חוה תהא רשאית לשנות את התקופה האמורה בכל עת, לפי שיקול דעתה. בשל אילוצים שונים כגון: זמינות מלאי, עומסים, שדרוגים וכו' יתכנו תקופות מסוימות שאופציה זו לא תהיה זמינה לרוכשים באתר.

 

הוראות כלליות בעניין משלוח ואספקת מוצרים:

מועד אספקת המשלוח בכל אחת מדרכי האספקה המפורטות לעיל יהיה עד 10 ימי עסקים ממועד אישור העסקה באתר, אלא אם פורסמה תקופה אחרת באתר, למעט אספקה לישובים(בהתאם למדיניות חברת המשלוחים ולרשימת חריגים של החברה) אליהם האספקה תעשה בתוך 16 ימים ממועד אישור ההזמנה על ידי בית חוה. במקרים של היקף הזמנות חריג באתר, ייתכנו עיכובים במועדי האספקה (בין ביחס למועד האספקה הנקוב בתנאי שימוש אלה ובין ביחס למועד האספקה שפורסם באתר, אם פורסם). לפיכך, באותם מקרים חריגים עיכוב באספקה של עד 7 ימי עסקים לא ייחשב כהפרה מצד בית חוה וללקוח לא תהיה כל טענה כנגד בית חוה. מועד אספקת המוצרים המצוין באתר מתייחס לימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג) כאשר תחילת ספירתם הוא ביום קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. בית חוה עשויה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות המשלוח ותנאי המשלוח שיצוינו באתר בעת ביצוע ההזמנה. הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 12:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת. בית חוה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטים שגויים ו/או לא מדויקים ו/או לא מלאים שמסר המשתמש ו/או כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של בית חוה לרבות שביתות, השבתות, מצב חירום ביטחוני וכיוצ"ב. אספקת המוצרים מתבצעת באמצעות חברת משלוחים חיצונית. ישנם אזורים, בהתאם למדיניות החברה, שבהם לא ניתן שירות על ידי חברת המשלוחים. אם ההזמנה היא לאחד האזורים הללו, אפשר לשלוח את המוצרים למקום אחר או, לחלופין, המוצרים יישלחו באמצעות דואר ישראל – לבחירת הלקוח. בנוסף לאמור בתנאי שימוש אלה, גם התקנון של חברת דואר ישראל או כל גוף אחר באמצעותו תבצע בית חוה את המשלוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי, יחול על כל משלוח של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את המשתמש. ביטול הזמנה יתבצע בהתאם למדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר בית חוה. בית חוה תהיה רשאית ליצור קשר טלפוני עם הלקוח לצורך החלפת מוצר שנרכש במוצר דומה באותה עלות, זאת במקרים חריגים אשר בהם לא ניתן לספק את המוצר שהוזמן, לרבות מקרים שאינם בשליטת בית חוה.

 

מדיניות החזרת מוצרים/ביטול עסקה, השלמת עסקה ועסקה חלקית:

המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה או להחזיר את המוצרים, בהתאם למדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר בית חוה ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן") והתקנות מכוחו. את מדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר בית חוה.

אם המשתמש הזמין מספר מוצרים וההזמנה סופקה ללקוח, מכל סיבה שהיא, באופן חלקי (לרבות חוסר במלאי), המשתמש יחויב רק בגין המוצרים שסופקו בפועל והחיוב, ככל שהיה, בגין המוצרים שלא סופקו יבוטל. המשתמש נותן את הסכמתו לביטול, כאמור, מראש.

אם המשתמש לא השלים את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום ו/או כל פרט מידע דרוש אחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי של בית חוה, יראו את ההזמנה ככזאת שלא השתכללה ולכן ככזו שלא בוצעה.

המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר, יהא המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם למדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר בית חוה ובהתאם לכל דין.

בכל מקרה אשר בו, מחמת כוח עליון (כהגדרתו להלן) ו/או כל אירוע שאינו בשליטת בית חוה ו/או מי מטעמה, לא יתאפשר ניהול האתר כסדרו ו/או אספקת המוצרים ו/או עמידה בהתחייבות כלשהי של בית חוה באופן מלא או חלקי, תהא בית חוה רשאית לבטל את העסקאות וההתקשרויות, על פי שיקול דעתה הבלעדי. סעיף זה "כוח עליון" משמעו כבמקובל על פי דין ולרבות אירועים ביטחוניים ו/או פעולות איבה ו/או מצבי חירום כלל ארציים או נקודתיים, שביתות או השבתות, תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות ולרבות חבלות כלשהן.

בית חוה נוקטת באמצעים מקובלים על מנת להבטיח כי בכל זמן נתון מלאי המוצרים המוצג למכירה באתר יהיה זהה למלאי המוצרים הפיזי הנמצא אצלה. עם זאת, יתכנו מקרים חריגים בהם יתברר לבית חוה, לאחר השלמת ההזמנה על ידי המשתמש, כי המוצר המוזמן אזל מהמלאי. במקרים אלה תהא בית חוה רשאית לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי. במקרה כאמור בית חוה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל בית חוה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, בית חוה תהא רשאית לבטל כל הזמנה, במקרה בו קיים חשד כי המשתמש ו/או צד ג' כלשהו מנסים או ניסו לחבל במזיד בפעילות האתר ובמערכת ביצוע ההזמנות, או מנסים או ניסו לרכוש את המוצרים שלא למטרת שימוש פרטי (למשל, רכישה סיטונאית). במקרה של פעילות מיוחדת באתר כגון מארזי מתנה המחולקים, הפעילות מוגבלת למלאי הקיים והיא עד גמר המלאי.

נקודות עיקריות במדיניות לביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים:

  • במקרה שאין באפשרות הלקוח להגיע לאחד מסניפי הרשת על מנת לבצעה החזרה, ניתנת ללקוח אפשרות לבצע משלוח חוזר למחסני החברה בעלות של 29שח. ע"מ לבצע משלוח חוזר יש לפנות לווטסאפ שמספרו – 054-4986878 ולציין מס הזמנה וסיבת הפנייה.
  • הצרכן רשאי לבטל עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנות ביטול עסקה.
  • ביטול עסקה כאמור יהא תקף למוצרים שערכם עולה על ₪ 50 בלבד.
  • המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלא נעשה בו כל שימוש ובמצבו כפי שהיה בעת הרכישה ובתנאי שלא הוסרה ממנו תווית המוצר/טיקט.
  • לא יוחלפו/יוחזרו מוצרים ללא תווית המוצר המקורית.
  • על אף האמור לעיל ובהתאם להוראות החוק, מוצרים שהינם הלבשה תחתונה קרי:  חזיות, תחתונים, גרביים, מחטבים, בייבי דולים ומכנסונים (וכן ומצרי סיליקון ובגדי-ים) אינם ברי החזרה ו/או החלפה ולא יינתן בעבורם החזר כספי כאמור בסעיף 6 לתקנות ביטול עסקה.

מדיניות החלפות:

  • ניתן להגיע לסניפי הרשת השונים ולבצע החלפות והחזרות בהתאם למדיניות בית חוה בקלות ובזריזות . (לצפייה בסניפי הרשת השונים הקש/י כאן).

  • במקרה שאין באפשרות הלקוח להגיע לאחד מסניפי הרשת על מנת לבצעה החלפה, ניתנת ללקוח אפשרות לבצע משלוח חוזר למחסני החברה.
  • ע"מ לבצע משלוח חוזר יש לפנות לווטסאפ שמספרו – 054-4986878 ולציין מס הזמנה וסיבת הפנייה.
  • במקרה של החלפה, והיה והלקוח בחר שלא להחליף באחד מסניפי הרשת, הלקוח ישא בעלויות משלוח ההחלפה בסך של 29שח לכל כיוון.
  • את המוצר ניתן להחזיר תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלתו.

  • לא ניתן לקבל החזר כספי על הלבשה תחתונה ובגדי ים.

  • ניתן לקבל זיכוי, או להחליף את המוצר למוצר אחר , במידה ובמוצר לא נעשה כל שימוש.

  • ע"פ הנחיות משרד הבריאות לא יוחלפו מוצרים ממחלקת תחתונים, מוצרים נדבקים או מוצרים ממחלקת גרביונים.

אנו מאחלים לכלל לקוחותינו קנייה נעימה ומהנה

Scroll to Top